duminică, 2 octombrie 2011

Review: Sigma F45 + Giveaway de o săptămână Pardonne moi ce caprice

http://pardonne-moi-ce-caprice-bymiuri.blogspot.com/2011/09/review-sigma-f45-giveaway-de-o.html
Îmi place să încep lunea cu giveaway-uri și cred că așa o să fac de acum încolo.. De fiecare dată când voi ține un giveaway îl voi posta lunea :) Am primit și eu pensula F45 Buffer Brush de la Sigma. Sunt încântată de ea, e fină, micuță și își face treaba bine. Așa cum m-am obișnuit de fapt. M-am confruntat cu câteva fire căzute la prima spălare, nimic prea grav de altfel. Mare lucru nu aș mai avea ce să spun.. În general nu sunt un mare fan al acestui tip de kabuki tocmai pentru că se pune imediat praful pe perișori. Miss Taylor Kabuki e mult mai ok pentru mine. Nu suport praful, murdăria în general. Mă spăl extrem de des pe mâini pentru că pur și simplu îmi imaginez microbii zburdând :))



Trecând la giveaway, v-am promis unul simplu și scurt:

  1. Urmărește-mă via GFC (pentru asta e nevoie de un cont de Yahoo, Google, Twitter, etc)
  2. Dă un like paginii mele de Facebook aici
  3. Completează formularul de mai jos

Pentru extra entries:

  • Share pe facebook această postare - asigură-te că ai bifat opțiunea Public (+1)
  • Share pe twitter această postare cu textul: Câștigă o pensulă Sigma F45 pe blogul lui @Miuri_M, detalii aici  http://t.co/HXXw72KS  (+1)
  • Scrie o postare pe blog despre giveaway - nu e nevoie de postare separată (+1)
Giveaway-ul este internațional și se va termina peste o săptămână, adică pe 3 octombrie ora 22:00. Câștigătorul va fi ales prin random.org a doua zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu